Sabtu, 25 Jun 2011

Ion Negatif menghapuskan punca penyakit (bakteria)




APA YANG MENJADIKAN TUALA WANITA LOVE MOON BERBEZA DENGAN TUALA WANITA LAIN??


>>Ini adalah kerana tuala wanita LOVE MOON mempunyai PITA ANION<<

Semua hidupan di dunia berkait rapat dengan ‘anion’ (atau negative ions). Tahukah anda apa yang dikatakan anion?

#Molekul udara bercas negative

#Ia tidak berwarna, tidak berbau dan memiliki upaya serapan yang tinggi untuk menyerap partikel mikro di udara.

#Berkebolehupaya meresap pelbagai partikel di udara, bakteria dan pelbagai virus untuk dineutralkan.Ia mampu memasuki sel-sel bacteria untuk membunuhnya.

#Bilangan anion di udara boleh memberi kesan kepada kesihatan manusia. Jika udara mengandungi terlalu banyak ion positif dan rendah anion, mungkin meletihkan tubuh badan, merasa mual, maigren, merasa tertekan dan kesukaran bernafas

#Winalite Technology Co. Limited di Shenzen berjaya mengembangkan teknologi pembuatan tuala wanita dengan hasrat mengubah produk ini bertaraf teknologi tinggi. Pita anion dalam Love Moon memancarkan 6,070 anion satu sertimeter padu yang akan dapat menahan daripada sebarang jangkitan kuman dan virus.

#Apabila pita anion dalam Love Moon mengembangkan anion, ia juga menghasilkan oksigen yang sekaligus dapat menukarkan suasana, meningkatkan encymic biologi. Pada masa yang sama, di bawah suhu normal, pita anion dapat mengembangkan gelombang magnetik daripada 4 sehingga 14 mikron lebih daripada 90 peratus yang dapat meningkatkan molekul air dalam tubuh manusia.Teknologi ini sebenarnya dapat meningkatkan tahap kesihatan wanita amnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan