Khamis, 24 Mei 2012

Tahukah anda apakah itu sebenarnya R.O water. ( REVERSE OSMOSIS WATER)

1) R.O WATER TIDAK MEMPUNYAI SEBARANG ZAT DAN BOLEH MELEMAHKAN SISTEM PERTAHANAN IMUN BADAN

- ini berlaku apabila air masuk sahaja ke dalam tubuh melalui air yang kita minum dengan serta merta ia akan menyerap dan menghakis segala zat-zat dan juga mineral yang ada dalam tubuh kita. Ini amat berbahaya sekali terutamanya bagi golongan tua dan juga mereka yang sedang menderita sakit. Bagi golongan tua pula sudah semestinya sistem imun di dalam badan mereka semakin berkurangan dan mineral di dalam badan sangat penting bagi mereka. Jika berterusan mereka minum air tanpa zat dan juga mineral ini sudah tentu segala mineral yang ada di dalam badan mereka akan terhakis.

2) TIDAK MEMPUNYAI ELEKTROLIT MINERAL

- Apabila sesuatu air yang kita minum tidak mempunyai elektrolit mineral ia akan lebih mudah menyerap radikal bebas daripada makanan yang masuk ke dalam badan kita. Radikal bebas merupakan penyebab utama pelbagai penyakit berbahaya. Radikal bebas itu berfungsi di mana sahaja air itu sampai dan akan menyerap ke dalam semua bahagian badan kita. ( ini sangat berbahaya )

3) TIDAK MEMPUNYAI MINERAL

- Tahukah anda mineral sangat penting di dalam tubuh manusia. Allah menjadikan semua air tawar di dunia ini mengandungi mineral. Oleh kerana persekitaran dunia yang semakin tercemar, maka takungan air mineral hidup hanya tinggal 5 tempat sahaja di seluruh dunia. Cuba anda fikirkan mengapakah kerajaan tidak membenarkan air R.O (REVERSE OSMOSIS WATER) yang dibotolkan dilabel sebagai air mineral, ini kerana air mineral sangat tinggi nilainya dan mesti sah sumbernya sebelum dilabelkan sebagai air mineral.

- MINUMLAH AIR YANG BERASASKAN DARI SUMBER MINERAL ATAUPUN NANO HIDROGEN (M6) INI KERANA SUMBER AIR SEPERTI INI LEBIH BANYAK KHASIATNYA DAN JUGA ZAT SERTA MINERAL DI DALAM NYA YANG DIPERLUKAN OLEH TUBUH KITA. BUKAN SAHAJA AIR INI BERMINERAL MALAH IA JUGA MENGANDUNGI ANTI OKSIDA YANG TINGGI DAN BERALKALI .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan