Khamis, 20 Oktober 2011

Sabun Susu Beras Jasmine Nurain Rich

tips kecantikan: Wajah adalah mahkota diri yang perlu diberi perhatian agar terpelihara bersih berseri.Pandangan mata yang utama adalah wajah, jika wajah tidak bersih cantik berseri keterampilan diri kurang menyerlah.

Terkini sabun kecantikan "Nurain Rich Beauty"100% dari susu beras bermutu tinggi Jasmine dan di perkaya dengan Vitamin B dicipta khas untuk menjaga kebersihan wajah yang sebenar.

Bermula sebagai pencucian asas sehari dua kali dan dijadikan masker seminggu sekali selama 5 minit membuatkan wajah kelihatan bersih berseri cerah sekata.Sel kulit mati memerlukan 21 hari untuk digantikan dengan sel baru, Maka dalam masa beberapa minggu akan memperlihatkan perubahan yang ketara.

Wajah tampil segar dan awet muda disamping mencipta Aura di wajah yang pasti akan kelihatan berseri (tidak kusam) apabila mula membersih dan merawat dengan sabun kecantikan"Nurain Rich Beauty"100% dari susu beras.

Sabun Susu Beras Jasmine Nurain Rich mengandungi 100% bahan semulajadi dan di rumus khas dari pati beras bermutu tinggi Jasmine dan diperkaya dengan vitamin B

1 Ketul RM 12 (Sem M'sia)
1 Ketul RM15 (Sabah/Sarawak)
1 Ketul RM25 (Brunei)
Termasuk harga [pos

BERMINAT SILA HUBUNGI 017 6125649/0106020469 OR PM SAYA NURAIN RICH BEAUTY & HEALTH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan